Noua campanie de comunicare Caroli - Mama
Noua campanie de comunicare Caroli - Mama
2012-05-31 15:00:00

Campania "Caroli tine romanul in miscare", care a pozitionat produsele Caroli drept combustiblilul Romaniei, ajunge intr-o noua etapa in care apropie mai mult brandul de universul familiei, vorbind despre mame si rolul pe care acestea il acorda meselor, considerate o expresie a grijii materne pentru familie, explica reprezentantii agentiei.

"Ideea de creatie ne-a venit in urma unui studiu de consumatori. Ne-a ajutat sa ne dam seama ca trebuia sa vorbim despre ce inseamna mamele si nu despre ce fac ele. Astfel, am depasit norma categoriei: mama isi hraneste familia si are grija de ea, dar cel mai important este ca ea ne face oameni mai buni. Este un model pentru copii, ii ajuta cu intuitia ei, le da incredere si curaj in viata”.





Noutati

campanii
stiri
evenimente
campanii
Caroli lansează gama de produse Carolino, dedicată copiilor
Sănătatea în alimentație este una din preocupările constante ale părinților, aceștia fiind interesați îndeosebi de lipsa aditivilor,  conservanților și a zahărului, precum ...
Mai mult
stiri
Caroli este alături de tine și de afacerea ta!
Caroli este alături de tine și de afacerea ta! Astfel, în perioada 1-10 octombrie, doar în magazinele METRO , vei beneficia de o promoție specială la achiziția pachetului Carnați de ...
Mai mult
evenimente
S-a lansat Jurnal de fapte bune – un program de burse pentru copiii talentați, fără posibilități financiare.
Comunicat de presă București, 16.03.2015 S-a lansat Jurnal de fapte bune – un program de burse pentru copiii talentați, fără posibilități financiare.Jurnal de fapte bune susține copiii talen ...
Mai mult