Caroli Foods lansează o legendă: Salam de Sibiu
Caroli Foods lansează o legendă: Salam de Sibiu
2009-06-15 15:00:00

Reţeta salamului de Sibiu, creată de Filippo Dozzi, este lansată astăzi de Caroli Foods. Recuperarea reţetei şi cercetarea asociată au reprezentat o investiţie de aproximativ 50.000 de Euro şi un an de testări succesive. In prima etapă, produsul va fi disponibil intr-un număr limitat de locaţii, in mod special datorită noilor specificităţi ale procesului de producţie, care presupune cel mai lung proces de fabricaţie de pe piaţă.

“Salamul de Sibiu trimite, de fapt, la o experienţă gastronomică, inseamnă o redescoperire a unui gust rafinat, din trecut, pe care astăzi consumatorii nu il mai regăseau. Aceştia au remarcat gustul fad al destul de multor alimente aflate acum pe piaţă. Tocmai de aceea Caroli Foods, respectand intru-totul reţeta celebrilor fraţi Dozzi lansează un produs intr-o ediţie limitată cu un gust autentic şi o savoare unică”, declară Andrew Taylor, Vicepreşedinte Comercial Caroli Foods.

Ideea lansării de către Caroli Foods a Salamului de Sibiu a apărut acum un an de zile. Produsul trece printr-un lung proces de fabricaţie care durează 90 de zile şi care are ca scop desăvarşirea gustului autentic al Salamului de Sibiu.

“Secretul acestui produs stă in răbdare. Răbdarea de a matura complet produsul şi răbdarea de a merge in profunzime pe urmele unui gust care părea pierdut”, spune Adrian Nicolaescu, Marketing Manager Caroli Foods.

Decizia lansării pe piaţă a fost luată după testarea succesivă a produsului, numai atunci cand rezultatele testului faţă de produsele competiţiei au indicat o preferinţă de peste 84% a subiecţilor pentru Salamul de Sibiu propus de Caroli Foods. Consumatorii au avut de apreciat aspectul exterior, mirosul şi gustul.

Pentru fabricarea acestui produs s-au folosit doar ingrediente naturale precum: carne de
porc, slănină, condimente naturale şi sare. Gustul autentic al Salamului de Sibiu este dat atat de procesul de maturare deosebit, cat şi de carnea atent selecţionată din care au fost prelucrate doar părţile anatomice de cea mai bună calitate: muşchi şi pulpă de porc.

Legenda spune că părintele salamului de Sibiu este un italian, Filippo Dozzi, care a deschis la Sinaia o fabrică de salamuri pentru protipendada de la anceputul secolului 20. Salamul a fost fabricat numai iarna de către mezelarii pricepuţi proveniţi din Sibiu şi mărginimile sale. La export, salamul era trecut prin vama Sibiu, acesta fiind motivul pentru care denumirea i-a rămas Salam de Sibiu.





Noutati

campanii
stiri
evenimente
campanii
CAMPANIA PUBLICITARA - Salamul SEMENIC EXTRA cu CAROLIMETU TERMIC!
REGULAMENTUL OFICIAL SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI 1.1. Campania publicitara "Salamul SEMENIC EXTRA cu CAROLIMETU TERMIC!" ("Campania") este organizata si desfasura ...
Mai mult
stiri
CAMPANIA PUBLICITARA - Vara asta savureaza sandvisurile tale preferate alaturi de Caroli si Profi!
CAMPANIA PUBLICITARA "Vara asta savureaza sandvisurile tale preferate alaturi de Caroli si Profi!" REGULAMENTUL OFICIAL   SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI &nbs ...
Mai mult
evenimente
S-a lansat Jurnal de fapte bune – un program de burse pentru copiii talentați, fără posibilități financiare.
Comunicat de presă București, 16.03.2015 S-a lansat Jurnal de fapte bune – un program de burse pentru copiii talentați, fără posibilități financiare.Jurnal de fapte bune susține copiii talen ...
Mai mult