Brandul Caroli a urcat vertiginos în Topul celor mai puternice 50 de branduri românești
Brandul Caroli a urcat vertiginos în Topul celor mai puternice 50 de branduri românești
2013-09-11 15:00:00

Comunicat de presă

București, 11 septembrie 2013 –Caroli, brandul românesc autentic al liderului pe piața de mezeluri din România, ocupă în acest an locul 21 în Topul celor mai puternice 50 de branduri românești, în urcare cu 16 locuri față de clasamentul din ediția de anul trecut.

Clasamentul are la bază un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz și a fost lansat astăzi în cadrul conferinței BrandRo.

Caroli Foods Group salută această inițiativă extraordinară prin care brandurile autentice românești sunt evidențiate prin valorile și capitalul de încredere pe care le dețin. Suntem mândri de ascensiunea pe care brandul nostru Caroli a avut-o în clasamentul din acest an. Acest rezultat a fost susținut prin strategia de brand pe care am adoptat-o din 2012 având ca obiectiv principal acela de a crea o legătură emoțională mai puternică între brand și consumatori,”a afirmat Adrian Nicolaescu, Director executiv Marketing & PR, Caroli Foods Group.

Fiind realizat în fiecare an, scopul acestui al patrulea val al studiului a fost de a identifica puterea mărcii și din perspectiva capacității acesteia de a se menține în top, în condițiile în care brandurile acționează într-un mediu economic instabil. Ediția din acest an a reunit branduri de referință pentru industrii precum produse alimentare, produse de igienă personală, băuturi alcoolice, bunuri de larg consum și servicii.

***

Caroli Foods Groupa devenit liderul pieţei de mezeluri proaspete din România prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieţei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deţine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro, Sissi. Grupul Caroli Foods îşi propune adoptarea calităţii ca şi stil de viaţă, inovarea continuă a portofoliului de produse şi dezvoltarea unei relaţii de încredere cu consumatorii şi partenerii săi.





Noutati

campanii
stiri
evenimente
campanii
CAMPANIA PROMOTIONALA - Salamul SEMENIC EXTRA de la CAROLI, cu multa carne si CAROLIMETRU TERMIC iti aduce premii cu notificare pentru o vara plina de relaxare!
 CAMPANIA PROMOTIONALA    " Salamul SEMENIC EXTRA de la CAROLI, cu multa carne si CAROLIMETRU TERMIC iti aduce premii cu notificare pentru o vara plina de relaxare!”   REG ...
Mai mult
stiri
CAMPANIA PUBLICITARA - Vara asta savureaza sandvisurile tale preferate alaturi de Caroli si Profi!
CAMPANIA PUBLICITARA "Vara asta savureaza sandvisurile tale preferate alaturi de Caroli si Profi!" REGULAMENTUL OFICIAL   SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI &nbs ...
Mai mult
evenimente
S-a lansat Jurnal de fapte bune – un program de burse pentru copiii talentați, fără posibilități financiare.
Comunicat de presă București, 16.03.2015 S-a lansat Jurnal de fapte bune – un program de burse pentru copiii talentați, fără posibilități financiare.Jurnal de fapte bune susține copiii talen ...
Mai mult